مشاوره و آموزش

خدمات مشاوره فنی در طراحی، نصب و اجرای پروژه های کابلی:

 

شرکت پولاد کالا با تکیه بر دانش و تخصص تیم فنی خود در کشور ایران و روسیه، همچنین با استفاده از تجارب زیاد بدست آمده در پروژه های مختلف، خدمات مشاوره فنی را در حوزه های مختلف طناب فولادی شامل طراحی، اجرا و نگهداری سازه های کابلی، پلهای معلق، پروژه های تفریحی و گردشگری و  …. ارائه نماید. برخی از پروژه های اجرا شده شرکت پولاد کالا به شرح ذیل می باشد:

  • طراحی ، ساخت اتصالات، نصب، تست و تعمیرات و نگهداری سازه های نگهدارنده نیم طبقات طره ای پروژه سرزمین خودرو واقع در منطقه ویژه اقتصادی پرند به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های توریستی و تفریحی ایران.
  • طراحی و امکان سنجی ساخت و نصب پل کابلی معلق به صورت مشترک با دانشگاه علم و صنعت جهت نصب در مناطق بحران زده سیل فروردین 1398 جهت ارائه به سازمان مدیریت بحران به منظور ایجاد راههای ارتباطی سریع الاحداث در استانهای مختلف به منظور بالا بردن آمادگی ها در مواقع ضروری.
  • مشاوره فنی در خصوص تعمیرات ، نگهداری و کنترل خوردگی کابلها و فنسهای پروژه باغ پرندگان لویزان
Birthdays & Events

انجام مطالعات و محاسبات فنی در خصوص نحوه بازسازی سایبان تماشاگران استادیوم تختی و همچنین انجام مطالعات در خصوص میزان خوردگی های کابلهای فولادی و اتصالات.

ارائه آموزشهای فنی کاربردی در حوزه کابلهای فولادی:

تعهد شرکت پولاد کالا به مشتریان سبب گردید که واحد آموزش شرکت با هدف تامین نیازهای آموزشی در حوزه طناب فولادی فعالیت خود را آغاز نماید. اهم سرفصلهای وظایف و مسئولیتهای واحد آموزش شرکت پولاد کالا به شرح ذیل می باشد:

  • تدوین و تعریف دوره های آموزشی تخصصی مرتبط با انتخاب، خرید، نصب، بهره برداری، بازرسی، تعمیرات ونگهداری و تستهای مرتبط با طناب فولادی و تجهیزات مربوطه.
  • اطلاع رسانی آموزشی به مشتریان در حوزه های مختلف جهت شرکت در دوره های آموزشی.
  • صدور گواهینامه های آموزشی که ضمن دارا بودن تائیدیه اداره استاندارد از سایر سازمانهای مرتبط نیز دارای تائیدیه باشند.

 

فهرست